Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ρε γαμώτο!!!


Αύριο φεύγω, θα παω στην ΥΠΕΡΟΧΗ Θεσσαλονίκη!!! Θα λείψω περίπου μία εβδομάδα και είπα να σας αφήσω με μια γλυκία γεύση... Με ένα αφιέρωμα στην αγαπημένη μου ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ!
Γεννηθηκε και μεγαλωσε στον Πειραια στην Καλλιπολη. Το αστερι αρχιζε να φωτιζει σιγα σιγα ωσπου:

1980: Η Ελευθερία ξεκίνησε την καριέρα της με τη συμμετοχή της στην οπισθοδρομικη κομπανία...

1984: Βγαίνει ο πρώτος της προσωπικος δίσκος με τίτλο, τι άλλο, "Ελευθερία"...

1985: Η οπισθορδρομικη κομπανία διαλύεται και η Ελευθερία συνεχίζει μόνη της τη μακρά πορεία της στο τραγούδι και μας κλέβει τις καρδιές...

1986: Κυκλοφορεί ο εκπληκτικός δίσκος της με το Σταμάτη Σπανουδάκη "Κοντραμπάντο" και πρωτοτραγουδά το περίφημο, για το χρώμα του, "Κόκκινο φουστάνι".

1987: Γεννιέμαι εγώ και η Ελευθερία από τη μεγάλη της συγκίνηση, δεν μπορεί να λειτουργήσει μόνη και κάνει μία πολυ όμορφη συνεργασία με τον Νίκο Ξυδάκη, "Κοντά στη Δόξα μια Στιγμή".

1989: Κυκλοφορεί ο εκπληκτικ(ότατ)ος δισκος με τον Σταμάτη Σπανουδάκη "Τανιράμα"...

1991: Τα λόγια είναι περιττά... η Ελευθερία κάνει το ντεμπούτο της με τον πασίγωνστο δίσκο "Η νύχτα κατεβαίνει".

1993: Το συγκινητικό τραγούδι που με κάνει και ανατριχιαζω "Μένω εκτός" βρίσκεται στον ομώνυμο δίσκο...

1994: Η συνεργασία με το μοναδικό συνθέτη Ara Dinkjian, είναι η αιτία που γίνεται ανάρπαστος ο δίσκος "Τα κορμια και τα μαχαιρια"¨. Με παρτενέρ τον προαναφερθέντα, κανουν περιοδείες και για την επόμενη χρονιά!

1996: Σε μία γιορτή που είχαμε στο σπίτι, μας φέρνουν δώρο το cd της Ελευθερίας και του Δ. Παπαδημητρίου "Τραγούδια για τους μηνες"... Μόλις το άκουσα , σε ηλικία 9χρονών , το ενδιαφερον μου για την Αγαπημένη ξεκίνησε... και φυσικά ακόμα και σημερα ειναι ο αγαπημένος μου δίσκος...

1997: Ευρώπη και Αυστραλία γνωρίζουν την έμπειρη πια Ελευθερία...

1998: "Εκτος προγράμματος" ένα σύνολο λαϊκών παλιών και αγαπημενων τραγουδιων ακουγονται επιτελους απο την γεμάτη αισθημα φωνη της...

2001: Η Ελευθερία και ο Αλκινοος Ιωαννιδης επισκεπτονται την πολη μου... φυσικά και πηγαίνω(μετα από εναν εμφυλιο στο σπιτι) και μενω άναυδη με την μοναδική φωνη, το κεφι και την ενταση... την ίδια χρονιά κυκλοφορεί ο δίσκος "Εκπομπη" με το αξιολατρευτα τραγουδια "Για τον ματιων σου το χρωμα" και το "Ιστορια παλια" σε ντουετο με τον Χρηστο Θηβαιο.

2002: Είναι η δεύτερη φορά που τη βλέπω από κοντά...ΤΕΛΕΙΑ!

2004: Μεγάλη χρονιά, καθως ένας ακόμη υπεροχος δισκος "Ολα στο φως" κλεβει τις καρδιες μας.... Και το σημαντικοτερο όλων, η συνεργασια με το μεγάλο Αμερικανο συνθέτη Philip Glass...

2005: "Δρομοι παραλληλοι" τραγουδια της Ελευθεριας και συμμετοχες που ξεχωρισαν... και μια τρομερη συνεργασια με το Ν.Ζουδιαρη.

2006: Μετα απο 20 χρονια συνεργαζεται και παλι με τον Νικο Ξυδακη στο δίσκο "Γρηγορα η ωρα περασε".

2007-2008: Κυκλοφορει ο νέος δίσκος "Δυνατα 1986-2007" με τα καλυτερα τραγουδια της και μια καινουρια επιτυχια το ¨Μην ορκιζεσαι" ...

Σημερα: Η Ελευθερια εμφανιζεται με την Δημητρα Γαλανη στο REX σε μια ξεχωριστη συνεργασια, την οποια ακόμη δεν εχω αξιωθεί να δω, αλλα εχω δωσει υποσχεση στον εαυτο μου, οτι θα κατεβω καποια στιγμη στην Αθήνα και ΝΑΙ θα παω....
Το δέσιμο που έχω με την Ελευθερία, ειναι πολυ ξεχωριστό.

1. Ειναι σαν να την γνωριζω(οχι καλε, δεν με ξερει καν η γυναικα, μια φορα βγαλαμε φωτογραφια μαζι και κατι mails που εχουμε στειλει)
2. Η φωνη της μιλάει στην καρδία μου.
3. Σε δυσκολες στιγμες παντα μου συμπαραστεκεται.
4. Στην εφηβεια, ηταν διπλα μου.
5. Εχουμε ιδιο γουστο στη μουσική.
6. Είναι ζυγός και ταιριάζω απιστευτα με τους ζυγους.
7. Ειναι επαγγελματίας με μια δοση ερασιτεχνισμου και οταν το λεω αυτο εννοω τον αυθορμητισμο, την επικοινωνια της με τον κοσμο, το παθος σε αυτο που κανει και το ποσο ΠΡΟΣΙΤΗ είναι.
8. Εχει πολυ καλές αποψεις κατ' εμέ για την κοινωνια, την πολιτικη και γενικα οτιδηποτε μας πλαισιωνει.
Υπαρχουν και αλλοι αρκετοι λόγοι, αυτοι πιστευω αρκουν, για να καταλαβετε την τρελα που έχω... Φανταστείτε δηλαδή, τη συγχυση που ειχα παρει όταν μου ειχαν πει για μια αηδια που ειπαν κατι πιτσιρικια που εχουν ενα συγκροτηματακι , στο οποιο η Ελευθερια τους εκανε την τιμη να συμμετασχει σε ενα τραγουδι τους...
Ελευθερία, θα έρθω συντομα (όχι όχι δεν σε απειλώ! απλα σε προειδοποιω :) ) ... μεχρι τότε πιστευω να αντεχεις που δεν εχεις το ηλιθιο κολλημενο χαμογελο μου και το αρυθμο χειροκροτημα μου απο κατω να σε συντροφευει... Καλή συνέχεια!

Αγαπητοι μου αναγωνστες...σας χαιρετω, καλο μου ταξιδι, τα λεμε σε μια εβδομαδα!!!
Γεια και χαρα σας λοιπον!

Υ.Γ.1 νιωθω οτι ειναι πολυ λιγα αυτα που εχω γραψει για μια τοσο μεγαλη προσωπικοτητα, ο,τι μπορουσα εκανα. Για την Ελευθερια ρε γαμωτο!!!
Υ.Γ.2: συγγνωμη ειλικρινα για την ελλειψη τονων, αλλα καθυστερω πολυ με το να τους βαζω
και τρρρρελενομαι!!!!

19 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Να περάσεις τέλεια!!!! Περιμένουμε νέα όταν γυρίσεις :D Φιλιά!
Υ.Γ. Είμαι σχεδόν αποκλεισμένη και χιονίζει ασταμάτητα!

Λου είπε...

Καλα να περασεις στην Θεσσαλονικη Αμελακι.....και ξερεις ε?
Τριγωνα πανοραματος οπως και δηποτε...
πολλα φιλια...

amelie είπε...

μαρια: γι αυτο και εγω θα φυγω σημερα....να προλαβω το χιονι(που δεν θα ριξει)
λου:ευχαριστω λου μου, αμα σου πω οτι καθε φορα πριν παω το σκεφτομαι και οταν ειμαι εκει το ξεχναω...:)
(το βραδυ θα φυγω)

mikros fokion είπε...

γεννιόντουσαν και το 1987 παιδιά?
πω πω μαλλον μεγαλωνω!!!!!!!!

koulpa είπε...

χαχα..Ελευθερία ή θανατος...:):)
καλό ταξήδι και καλή επάνοδο..:):)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς να μας έρθεις στη Θεσσαλονίκη...όχι δεν ειμαι θαμώνας...σήμερα ήρθα πρώτη φορά στο σπιτικό σου.

xaos είπε...

Καλά να περάσεις στα Βόρεια και ντύσου καλά.

Love and Poison είπε...

Δεν σε πρόλαβα γμτ, να σου πω από που να πάρεις τρίγωνα ;ΡΡΡ

Φιλιά & καλά να περνάς εδώ κάπου...

If...ιγένεια είπε...

Να περάσεις τέλεια και να έρθεις να μας τα πεις.. :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλώς να έρθεις στη πόλη μας είμαι σίγουρη οτι θα περάσεις καλά!

amelie είπε...

Mikre fokion: τοτε γεννιόντουσαν θαυματα οχι παιδια!!
Koulpa: ελευθερια=θρησκεια...απλα, ξεκαθαρα, χωρις διακρισεις!
trelofantasmeni: καλως μου ηρθες και εσυ....μπου χαχαχα! θεσνικη ειναι για μενα κατι σαν δευτερη φοιτητουπολη!!!
χελωνα: ακολουθησα τη συμβουλη σου, αλλα ειχε πολυ ζεστη!!!
love and poison: τριγωνα?? απο το πανοραμα στη ναυρινου...χεχε! αν και ποτε δεν εχει τυχει να παρω αυτα τα 3χρονια που πηγαινω συνεχεια... οικονομικες δυσχερειες...
ιφιγενεια: θα σας τα πω στο επομενο ποστ....γτ εχω πολλα...
αχτιδα: δεν εχει υπαρξει φορα που να εχω παει θεσνικη και να πω οτι δεν περασα καλα!!!
νεοτερα στο επομενο ποστ!

Ανώνυμος είπε...

καλα ακομα θεσσαλονικη εισαι? και ουτε μια φωτο? τιποτα? πως αντεχεις?
χιχιχιχιχι

amelie είπε...

μαλλον εσενα ανωνυμε σε ξερω...γτ δεν εγραψες ονομα?

Roadartist είπε...

ειναι οντως θεα :) και δεν πηγα ακομη.....

amelie είπε...

να πας! δεν στο λεω, σε διαταζω...πλακα κανω εννοειται!!! αν πας, πες μου εντυπωσεις

Roadartist είπε...

Μάλλον θα πάω σημερα :) :)

amelie είπε...

roadartist.... Πηγες?

Roadartist είπε...

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :)
Ξέχασα να περασω να στο πω!
Πήγα εκεινο το σαββατο τελικα!
Ωραια ηταν..
Η Αρβανιτάκη μου αρέσε περισσότερο κ εμενα :)
καλο βραδυ!

vassileios είπε...

geia sou amelie!!!
xairomai pou sou aresei toso i eleftheria! gi ayto kai an theleis mporeis na episkefthesai to blog mou pou einai afieromeno stin eleftheria!!

www.arvanitaki.blogspot.com

se efxaristo polu!