Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Για την Αρλέτα...


Σήμερα έμαθα ότι η Αρλέτα έπαθε εγκεφαλικό... Ειλικρινά στενοχωρήθηκα πολύ... Είναι μία από τις ελάχιστες γυναίκες τραγουδοποιούς που έχει προσφέρει πάρα πολλά πράγματα στο χώρο της μουσικής...Και επειδή τα λόγια είναι περιττά σε αυτές τις περιπτώσεις... Εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ όσο πιο γρήγορα γίνεται... Λίγη δύναμη ακόμα Αρλέτα γιατί προχθές αργά στο μπαρ το ναυάγιο έτυχε να τα πίνω με έναν "άγιο" και μου είπε πως όλα καλά θα πάνε!

14 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Πω πω, κρίμα... Περαστικά της!
Υ.Γ. Καλά βρε, που το έμαθες;
Φιλιά και καλημέρα :)

kanataki είπε...

ωχ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κι εγώ το έμαθα και πικράθηκα πολύ, μου αρέσει τρομερά άλλωστε είναι η τραγουδίστρια της γενειάς μου. Εύχομαι να γίνει καλά !

koulpa είπε...

Αχ μωρέ κι είναι από τις αγαπημένες μου από πολύ παλιά.. περαστικά να είναι..

Love and Poison είπε...

Κρίμα γμτ... Ελπίζω και γω να γίνει καλύτερα, σήμερα το έμαθα με τη σειρά μου επίσης...

Περαστικά της γιατί έχω καημό να την δω live και ακόμα δεν το έκανα :(

amelie είπε...

μαρια: το εμαθα απο μια φιλη μου για αρχη και μετα το διαπιστωσα μεσα στη σελιδα που ειναι αφιερωμενη στην αρλετα.

kelly alamanou είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.
Συντρόφεψε τις νεανικές μας μελαγχολίες με μοναδικό τρόπο.

Spyros Vlahos είπε...

amelie
ποια σελίδα είναι αφιερωμένη στην Αρλέτα. Θα μου τη στείλεις;

amelie είπε...

ναι σπυρετο μου... πατα εκει που λεω αρλετα και ειναι υπογραμμισμενο... ειδαλλως μπες εδω www.giatinarleta.blogspot.com

Spyros Vlahos είπε...

Όταν μιλάμε γι' αυτούς (Αρλέτα-Σαββόπουλο) να ξέρουμε ότι δεν αντιμετωπίζουμε μουσική αλλά φιλοσοφία.
Χρόνια πριν που ο κόσμος ήταν φρέσκος κι όλα τα ενδεχόμενα έπαιζαν, αρχίσαμε να μαθαίνουμε στην κιθάρα τραγούδια τους. Ψυχοπαθητικά; Μαραζιάρικα; Έστω. Όμως αυτή η θλίψη μας πήγε τόσα χρόνια στη ζωή ξέροντας ότι υπάρχει μια πραγματικότητα. Ο πόνος είναι διδακτικός όχι η ευμάρεια.
Δεν μετανοιώνω που έκλαψα στη ζωή μου, δεν ξεχνάω αυτές τις στιγμές. Με μια κιθάρα αγκαλιά νόμιζα που θα βγάλω ... γκόμενα. Τελικά μού 'μεινε το καλό της υπόθεσης : το μούτρο μου έχει χιλιάδες μυες που συσπώνται διότι έχω χιλιάδες συναισθήματα. Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά αν αγαπάς την Αρλέτα έχεις κερδίσει εισιτήριο για το επόμενο εξπρές για τον Παράδεισο. Την Αρλέτα των τριών πρώτων δίσκων της που ακόμα ψαχνόταν.
Πραγματικά, αυτές τις ώρες που αναβλύζει η νοσταλγία των 20-21 χρόνων (ήμουν κι εγώ νέος κάποτε), ψάχνω να 'βρω ποιον να ευχαριστήσω. Μερικοί τον λένε θεό, αλλά είναι ξενέρωμα αυτή η ταμπέλα. Έτσι κατάληξα να διαβάζω βουδισμό και νά θεωρώ ότι η ζωή είναι μια αναπνοή.
Κι όταν είχα λεφτά πήγαινα σε ένα κέντρο κι έπινα καφέ και δόξαζα αυτό που είναι τσάμπα : τη φύση.
Είναι ατέλειωτη αυτή η ζωή!
Να σας έχει (αυτός που σας προσέχει) καλά.

Spyros Vlahos είπε...

Κραυγή προς το Σύμπαν : υπάρχει κάποιος να μου στείλει (σε MP3) τους τέσσερεις πρώτους δίσκους της Αρλέτας (και, αν είναι δυνατόν τα λόγια για να τα βγάλω στην κιθάρα);
Για μένα θα ήταν ένα ταξίδι (σιωπηλό) προς τα πίσω, γι' αυτόν απλώς μια δουλειά παραπάνω.
Please

amelie είπε...

σπυρο δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω στην προκειμενη περιπτωση, γιατι τους δισκους τους εχουν οι γονεις μου , δεν μπορω να τους περασω στο υπολογιστη και επισης η πειρατια σκοτωνει τη μουσικη και τη συγκεκριμενη μουσικη ειναι αδικο να την πυροβολησουμε! γεια κ χαρα

Spyros Vlahos είπε...

Δώστους να τους γράψουν σε CD και τους κάνω εγώ MP3
Τα έξοδα δικά μου
PLEASE!!!!!

amelie είπε...

ποια εξοδα καλε... σιγα μην σου παρω και λεφτα...απλα ειναι ασχετοι με τεχνολογια... ουτε το κινητο δεν μπορουν να χειριστουν...