Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Χειρογραφο


Για το http://autographcollectors.blogspot.com


Χαιρεται! Θα μου πειτε τωρα ποιος χαιρεται με αυτο το ψυχοπλακωμα που εγραψα ακριβως απο πανω... Λοιπον,το χειρογραφο που βλεπετε ειναι η απαντηση στο παιχνιδι που με προσκαλεσε ο φιλος μου koulpa. Το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και ετσι αποφασισα να μην του χαλασω χατιρι...
Εστυψα το μυαλο μου, συνεδριασα μαζι του και αποφασισαμε να δωσουμε εντολη στα χερια μου να ξεθαψουν το Μονογραμμα του Ελυτη και να γραψουν τα αγαπημενα μου σημεια... Αν νιωσετε αυτο το ατιμο συναισθημα της περιεργειας να μεγιστοποιήσετε την εικονα και να το διαβασετε , πρεπει να κανω την εξης διευκρινηση :
Περιεργοι αναγνωστες του blog Μου, εχω γραψει δυο σημεια του ποιηματος. Κανονικα ο φιλος μας ο Οδυσσεας εγραψε αυτα τα δυο μερη αναποδα, δηλαδη το δευτερο προηγειται του πρωτου. Προτιμησα να τα γραψω ετσι γιατι μου αρεσει πιο πολυ, ειναι σαν να αποτελει την καταληξη... Βεβαια, στην πραγματικοτητα ειναι γιατι ξεχασα να γραψω το δευτερο(το οποιο κανονικα ειναι πριν απο το πρωτο) και προσπαθω να σας δικαιολογηθω... αλλα δε λεω ψεματα... γιατι ειμαι αδεξια ως ψευτρα... Και επειδη σας μπερδεψα με τα πρωτα και τα δευτερα... Σας προτεινω απλα να το διαβασετε και να αφεθειτε στη μαγεια του ερωτα...

Οδηγίες παιχνιδιού:
1. Γράψε (με το χέρι),
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε…),
3. Πόσταρε,
4. Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το
http://autographcollectors.blogspot.com/,


Προσκαλω:
Λου
Ελ
Μικρο φωκιων
Σπυρο Βλαχο
Γκρινιαρη
Pafa64

και οποιος αλλος θελει...

Γεια και χαρα!
Τα σεβη μου Amelie

9 σχόλια:

Dimitra Andritsiou είπε...

Καλησπέρα. Ωραίο το χειρόγραφό σου. Αγαπώ τον Ελύτη!
Ελπίζω να μην σε πειράζει που μπαίνω έτσι ακάλεστη

amelie είπε...

βεβαιως και να συμμετασχεις... μεγαλη μου χαρα που ανηκεις στους "οποιος αλλος θελει" ...
ερχομαι στο μπλγκ σου... με τραβηξε το "amelie"
.....βρουμ βρουμ!!!!!!!!

koulpa είπε...

Ευχαριστώ amelie μου για την ανταπόκριση:):)
καληνυχτούδια:):)

pafa64 είπε...

Τι να πω για τον Ελύτη?
Όμορφο ...
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Καληνύχτα.

Λου είπε...

Καλημερα Αμελακι...αργησα αλλα ανταποκριθηκα στην προσκληση σου.....υπεροχος ο Ελυτης να συμφωνησω κι εγω.
Σε ευχαριστω εκ των υστερων....
Πολλα φιλια!!!

amelie είπε...

koulpa παρακαλω πολυ, δικη μου η χαρα... αλλα δεν το εχουν βαλει ακομα σ αυτη τη σελιδα... :(


pafa64:ο ελυτης ειναι μοναδικος...
ανταποκριθηκες βλεπω... και ευχαριστω πολυ..


λου: να σαι καλα λου... ερχομαι να δω αν εκανες και εσυ δικο σου χειρογραφο...

γεια και χαρα σε ολους

faraona είπε...

Ωραιος γραφικος χαρακτηρας.
Ο Ελυτης διαχρονικος κι αθανατος.
φιλια

amelie είπε...

faraona... δεν το περιμενα να σου αρεσαν τα γραμματα μου... μηπως το λες ειρωνικα?
μια ζωη στο σχολειο με φωναζαν να μην κανω τετοια γραμματα...
βασικα εβαλα τα δυνατα μου να φαινονται καθαρα..χχεχε!
γεια σου φαραονιτσα

Autographcollectors είπε...

Ωραία επιλογή ο Ελύτης και το Μονόγραμμά του.
Δεν έχει σημασία η αντιστροφή της σειράς των στίχων. Ο καθένας διαβάζει την ποίηση όπως του αρέσει.
:)
Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο "Ιδιογράφως"