Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Οργή Λαού...






Eιναι απραδεκτο και απανθρωπο που ζουμε σε μια τετοια κοινωνια που ενω θα μπορουσαμε να ειμαστε αγαπημενοι και μονιασμενοι ολοι μεταξυ μας...
παμε κατα διαολου...
Oταν οι νεοι σε πορειες κλπ βεβηλωνουν και καταστρεφουν περιουσιες(επειδη αυτο καιει πιο πολυ τους ανθρωπους) αυτους τους νεους κατι τους οδηγησε σ αυτη τη βια,
κατι τους οδηγησε στην καταστροφη τραπεζων κ αλλων καταστηματων...
Aν αυτοι οι νεοι ειχαν κινητρο για να ζουν ειρηνικα σε τουτο τον τοπο κανενας δεν θα ειχε προβλημα και καμια περιουσια δε θα χανοταν...
Aλλα ετσι μας εχουν μαθει τα μεγαλα κεφαλια,
Mας εχουν μαθει να εχουμε οργη, μας εχουν μαθει να κανουμε χρηση βιας,
Μας δινουν το δικαιωμα να τα γραφουμε ολα στα αρ..ια μας και να κανουμε οτι ειναι δυνατο για να εκτονωθουμε και να περασουμε ενα μηνυμα οτι δεν παει αλλο...
Και ερχεται λοιπον, πριν 2 μερες ενας ανωμαλος, ψυχασθενης, διαταραγμενος, διεστραμενος(θα μπορουσα να τον στολισω με πολλους, απειρους σχολιασμους) και βγαζει τον κομπλεξισμο του σε ενα παιδι 16ετων που τον εβριζε...
Δεν του ειπαν προφανως οτι το παιδι του θα βρισει κ αυτο αυριο μεθαυριο,ολα τα παιδια εχουν βρισει, εχουν εκτονωθει, εχουν γινει για καποιο χρονικο διαστημα επαναστατες...
Στο δικο του παιδι λοιπον θα ηθελε να εχει καποιος την ιδια αντιμετωπιση..;
Και να σας πω την αληθεια πιστευω οτι ισως ηταν σημαδι απο καποια ανωτερη δυναμη, αυτος ο ανθρωπος να σαπισει στη φυλακη(και εδω ακριβως αν τιμωρουνταν με θανατικη ποινη θα ημουν υπερ) για να σωθουν τουλαχιστον τα 3 του παιδια, γτ ποιος ξερεις τι κομπλεξισμους θα εβγαζε και σ αυτα...
Το θεμα λοιπον ειναι να βγουμε στους δρομους να διαδηλωσουμε, αν τυχει να καουν και οι τραπεζες... Ειμαι πολυ κατα της βεβηλωσης καταστηματων, αυτοκινητων και γενικως περιουσιων αθωων πολιτων, στην περιπτωση των τραπεζων ομως ειμαι πολυ υπερ...
Ηθελα να ξερα δεν εχουν αρχισει να τριζουν οι καρεκλες τους που εχει ξεσπασει σχεδον κυριολεκτικα εμφυλιος πολεμος;
Δεν εχουν νιωσει την παραμικρη τυψη που αλλησκοτωνομαστε...;
Δεν εχουν αρχισει να φοβουνται οτι θα υπαρξουν και αλλα θυματα;
Αυτοι απο μονοι τους αναβουν τα αιματα...
Δεν αναλογιζονται για ποιο λογο εχουν συμπληρωθει σχεδον δυο 24ωρα αδιακοπου πολεμου;
Χανω σιγα σιγα τα λογια μου, με μια πικρη αισθηση να με κυριευει... Με μια αισθηση που με κανει και αναρωτιεμαι αν κανω καλα και μενα σ αυτη τη χωρα ακομα...
Αυτα τα ολιγα, συγχωρεστε με αν σας κουρασα.
Τα σεβη μου, Amelie

4 σχόλια:

Dimitra Andritsiou είπε...

Σωστά τα λες Αμελί μου. Δεν έχω τίποτα να προσάψω στους νέους (και μη) που αντιδρούν έτσι.
Δε συμφωνώ αλλά δε θέλω να τους κατηγορήσω! Μετά από όλο αυτό που έγινε, είναι η φυσική εξέλιξη. Ας τα σκεφτόντουσαν όλα αυτά πριν.

Roadartist είπε...

Και εγώ κατά είμαι στην καταστροφή των καταστημάτων. ΠΟΝΑΩ και για αυτό!
Στη πόλη μου έγινε, και εμένα θα επηρέασει και τους φίλους μου..
Πονάει πολύ και αυτό.
ΟΜΩΣ γίνεται μια σύγχυση.
Αυτοί που τα σπάνε, δεν είναι τα παιδιά που κατέβηκαν στις πορείες,
είναι οι "γνωστοί-άγνωστοι" που τους αφήνουν πάντα ελεύθερους, γιατί;;;;.. Ποιοι ειναι οσοι εκμεταλλεύονται τις πορείες και καταστρέφουν το πνεύμα τους;;..
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ;; ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΡΕ ΓΜΤ;; ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ..

Δυστυχώς η θλίψη μου ειναι μεγάλη.

Βλέπω ένα μέλλον ζοφερό. Ηταν που ήταν, τώρα πραγματικά απόγινε.

koulpa είπε...

καλή μου αμελί.. εμείς η μεσαία τάξη εχουμε όλη την ευθύνη.. που από συστάσεως του κρατους ανεχόμαστε το παρακράτος γιατί κάνει τις βρομοδουλειές μας την ώρα που κοιτάμε αλλού..
καληνυχτούδια:):)

Ανώνυμος είπε...

Aisxos!!! mono avto...